niedziela, 5 listopada 2017

Dzisiaj zamieszczam kilka zdjęć z mojego spotkania autorskiego, które odbyło się w dniu 25.10.2017r. w Osiedlowym Domu Kultury KARTON w Rzeszowie. Spotkanie było bardzo udane, rozpoczęło się o godz. 17,00, a zakończyło dobrze po 20,00. I dostarczyło mi wielu przyjemnych wrażeń. Publiczność dopisała i także, odniosłem takie wrażenie, była zadowolona...









A to wszystko za sprawą kierownika tej wyjątkowej placówki kulturalnej - Józefa Tadli, który dołożył wszelkich starań, aby tak się stało. Józef Tadla, to wielki przyjaciel rzeszowskich i podkarpackich literatów i innych twórców kultury, których od lat wspiera, promuje i doskonale rozumie. Może dlatego, że sam jest artystą - muzykiem i ma bardzo wrażliwą duszę, więc próbuje udoskonalać ten nasz szary codzienny świat. Oby więcej takich Kierowników i takich domów kultury, które powinny być wzorem do naśladowania dla innych.
Spotkaniu przewodniczył Józef Tadla, a świetnymi piosenkami uświetniło je dwoje młodych, bardzo utalentowanych rzeszowskich solistów, którym wróżę dużą karierę.
Piękną i bardzo przychylną mowę na temat mojej twórczości i powieści "Przed wyrokiem" wygłosił Jerzy Nawrocki - znakomity rzeszowski pisarz, z którym, odnoszę takie wrażenie, łączy mnie podobne spojrzenie na trudne problemy otaczającego nas świata.
Fragmenty mojej powieści odczytał Stanisław Ożóg - człowiek wielu talentów: poeta, aktor, recytator, rzeźbiarz ... i przede wszystkim wykładowca w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Rzeszowskiego. W jego interpretacji fragmenty mojej prozy brzmiały tak dobrze, a wręcz fantastycznie, że publiczność słuchała z zapartym tchem, a ja byłem pod takim wrażeniem, iż sam się dziwiłem, że to moja proza.
W spotkaniu, co ucieszyło mnie szczególnie, wzięli udział moi przyjaciele z ZLP: Janina Ataman - Gąsiewicz, Adam Decowski, Tadeusz Masłyk oraz znana rzeszowska poetka Dorota Kwoka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz