środa, 27 maja 2015

Nie tak dawno, bo zaledwie 16 maja 2015 r., w Domu Literatury, na ul. Krakowskie Przedmieście w Warszawie odbył się 31 Zjazd Sprawozdawczo-Wyborczy Związku Literatów Polskich, w którym miałem zaszczyt uczestniczyć. Ponieważ do ZLP należę dopiero od roku, na takiej "Ważnej Imprezie" byłem po raz pierwszy w życiu i przyznam się, że wywarła na mnie duże wrażenie. Pomimo to troszeczkę się także rozczarowałem, szczególnie tym, że nie pojawił się tam żaden przedstawiciel władz państwowych, ani lokalnych, jak również żaden polityk, a to o czymś świadczy.
Więcej o swoich wrażeniach i związanych z tym przemyśleniach napiszę może innym razem. Dzisiaj chciałem się tylko pochwalić zdjęciem ze zjazdu, gdzie stoję w doborowym towarzystwie świetnych rzeszowskich pisarzy.
Od lewej: Jerzy Stefan Nawrocki, Tadeusz Masłyk, Marta Pelinko, Edward Bolec, Adam Decowski i ja.
Dodam tylko, że bardzo nas ucieszyło, że Marta Pelinko, z dużym poparciem, została wybrana do Zarządu Związku Literatów Polskich.

I kto by to pomyślał, że ja - były gliniarz z maleńkiej Birczy, pojadę kiedyś do Warszawy na 31 Zjazd Literatów Polskich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz